Contract Administrator - Contract Administrator
Manpower Costa Rica - San José, San José
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Descripción de la oferta
Qualifications
Bachelor's degree in Supply Chain, Business, Finance, or Accounting, or a related field and a minimum two (2) years experience in contract, procurement, and negotiation required, or a related field.
In lieu of a Bachelor's degree, equivalent work experience of three (3) years may be substituted for a total of five (5) years experience.
Preferred Qualifications
Thorough knowledge of contracting and procurement policies, practices and working knowledge of Contracting Management software.
One (1) year of related experience in healthcare
Experience with professional and consulting services contracts, and various engagement models including fixed price and time and material agreements.
Paralegal experience
Requerimientos
- Educación mínima: Universidad
- 5 años de experiencia
- Personas con discapacidad: Sí
Palabras clave: administrador, administrator
Hace 7 días (actualizada)
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Acerca de Manpower Costa Rica
Empresa Líder en Soluciones de Recursos Humanos.
Evaluación general
4,47
319 Evaluaciones
-
5
66%
-
4
24%
-
3
7%
-
2
2%
-
1
1%
-
4,28
Ambiente de trabajo
-
4,22
Salario y prestaciones
-
3,82
Oportunidades de carrera
-
4,08
Director general
Chequeador
Actual empleado Limón Julio, 2021
Excelente trabajo. Agradecería trabajar para esta empresa tan grande
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Asistente de oficina
Actual empleado Heredia Febrero, 2021
Muy buena
No recomienda trabajar aquí
salonera
Actual empleado Heredia Septiembre, 2020
Son responsable honesta me gusta aprender Buenas cosas me esfuerzo en mi trabajo me gusta ayudar
Recomienda trabajar aquí
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