Trilingual Technical SupportFrench

650,000.00 $ (Neto mensual) Heredia, Heredia 19 febrero (actualizada)

Importante empresa del Sector Servicios

  • Descripción

    The Service Desk Agent is the first point of contact for the users who call our IT ServiceDesk. While providing the highest level of customer service, the Service Desk Agent answers incoming calls, tracks all information in a call tracking system, uses a knowledge base tool along with their expertise to resolve tier 1 requests in a timely manner.

    Skills and Experience:

    B2+ English Language (Oral and writing)
    French ( 90 %)
    Schedule flexibility
    1year of Technical support Experience Knowledge/Training on best practices or IT frameworks.
    Active Directory, Exchange, Office 365, network-shared printers and drives experiences.
  • Cantidad de Vacantes: 1
  • Requerimientos

  • Educación Mínima: Bachillerato / Educación Media
  • Años de experiencia: 1
  • Idiomas: Inglés ,Francés ,Español
  • Disponibilidad de Viajar: Si
  • Disponibilidad de Cambio de Residencia: No

Ofertas similares

Tiempo Completo - Contrato por tiempo indefinido - 500.000,00 $ (Neto mensual)

Ayer, 12:00 p.m.

Importante empresa del sector de Entretenimiento - Heredia, Heredia

Tiempo Completo - Contrato por tiempo indefinido - A convenir

19 febrero

KPO Alpha Inc. S.A
12 evaluaciones

Lee opiniones de otros usuarios sobre esta empresa

- Heredia, Heredia

Tiempo Completo - Contrato por tiempo indefinido - 567.000,00 $ (Neto mensual)

19 febrero

Resumen del empleo

  • Trilingual Technical Support

  • Localización

    Heredia, Heredia

  • Jornada

    Tiempo Completo

  • Tipo de contrato

    Contrato por tiempo indefinido

  • Salario

    650,000.00 $ (Neto mensual)

  • Enviar mi CV

Búsquedas relacionadas